Sıkça Sorulan Sorular

Trendyol sipariş no ile sorgulama

Trendyol kimin gönderdiğini nasıl öğrenebilirim?

Gönderimin durumunu nasıl öğrenebilirim? Gönderinizin son durumunu Trendyol Express web sitesinden teslimat numarasıyla sorgulama yaparak öğrenebilir ya da 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Trendyol Siparişlerimi nasıl görebilirim?

trendyol.com ve mobile uygulamalarda yer alan 'Hesabım' bölümünden 'Siparişlerim'e' gidin. 'Detaylar' butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 'Kolay İade Talebi Oluştur' butonuna basın. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin.

Trendyol Siparislerim nerede?

İade adımları: 1. trendyol.com ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden gidin. 2. “Detaylar” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

Trendyol siparis hangi kargo ile çalışıyor?

Trendyol'da kendi anlaşmalı kargo fiyatlarınızı kullanarak Yurtiçi, MNG, Aras, Sürat, PTT, Horoz Lojistik, UPS Kargo ve Borusan Lojistik ile çalışabilirsiniz.

Yurtiçi Kargo kimin gönderdiğini nasıl öğrenebilirim?

Müşteri Temsilcisi İle Yurtiçi Kargo Gönderi Sorgulama Kargonuzu sorgulamak için çağrı merkezi ile iletişime geçebilirsiniz. Bunun için 444 99 99 numarayı tuşlayarak arama gerçekleştirmeniz yeterli. Müşteri temsilcisine gerekli bilgileri vererek gönderi sorgulamanızı yapabilirsiniz.

PTT kargo alıcıya mesaj atıyor mu?

Şubat ayında hayata geçirilen uygulama, kayıtlı gönderi takibinde vatandaşlara büyük kolaylık sağlıyor. Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketi (PTT A.Ş.), yeni bir uygulamaya imza attı. PTT A.Ş., postaya verilen kayıtlı tüm gönderiler için ücretsiz SMS ile bilgilendirme hizmeti sunmaya başladı.

Trendyol siparişim ne durumda?

Trendyol Siparişim Nerede Trendyol sipariş numarası ile yaptığınız sorgulamalarda bir sonuç alamıyorsanız yada numaranızın yanlış olduğunu düşünüyorsanız trendyol müşteri hizmetlerini (0850 759 15 15) arayarak siparişinizin durumunu öğrenebilirsiniz.