Sıkça Sorulan Sorular

Malatya eğitim ve araştırma hastanesi telefon

Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nden nasıl randevu alınır?

Hastane Randevu Merkezi, vatandaşlarımızın ALO 182 hattını arayarak veya internet üzerinden, Sağlık Bakanlığına bağlı hastaneler ile Ağız ve Diş Sağlığı Merkezlerinden muayene randevusu almalarını sağlayan bir hizmettir. ALO 182 Hastane Randevu hattını aradığınızda yanlızca telefon görüşmesi ücretini ödersiniz.

Malatya Devlet Hastanesinde hangi bölümler var?

Doktorlarımız

  • ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI.
  • ÇOCUK PSİKİYATRİ
  • ENDOKRİN VE METABOLİZMA.
  • ENFEKSİYON HASTALIKLARI (İNTANİYE)
  • FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON.
  • GELİŞİMSEL PEDİATRİ
  • GASTROENTEROLOJİ
  • GERİATRİ

Malatya’da hangi hastaneler var?

Malatya Devlet Hastaneleri

  • Akçadağ Şehit Gökhan Aslan Devlet Hastanesi. ★★★★☆· Akçadağ / Malatya. …
  • Arapgir Devlet Hastanesi. …
  • Darende Hulusi Efendi Devlet Hastanesi. …
  • Doğanşehir Devlet Hastanesi. …
  • Hekimhan Devlet Hastanesi. …
  • Pütürge Devlet Hastanesi. …
  • Yazıhan İlçe Hastanesi. …
  • Yeşilyurt Hasan Çalık Devlet Hastanesi.

Malatya yeni devlet hastanesi ne zaman açılacak?

Malatya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Recep Bentli, önümüzdeki Mart veya Nisan itibariyle hasta kabulüne başlayacakları söyledi. Malatya, 2 üniversite hastanesinin ardından 360 yataklı devlet hastanesine kavuşuyor.

Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi hangi semtte?

İlimizdeki Sağlık Kurum ve Kuruluşları

KURUM ADIADRESTELEFON
MALATYA EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ BATTALGAZİ SEMT POLİKLİNİĞİAlaca kapı Mh. Turgut Özal Cd. No:16/MALATYA0 422 841 21 60
MALATYA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI HASTANESİYavuz Selim Mah. Liyakat Cad. No 12 Yeşilyurt/MALATYA0422 221 01 34

Hastane Randevu Nasıl Alınır?

MHRS Randevu alma ana kanalları şu şekildedir: *ALO 182 çağrı merkezi, *MHRS web sitesi (https://www.hastanerandevu.gov.tr / https://www.mhrs.gov.tr), Ayrıca hastanemiz web sitesi Anasayfa bölümünde Mhrs Web sitesine yönlendiren link bulunmaktadır.

182 neden cevap vermiyor?

Sistemde görev yapan personeller randevuların aksamaması ve vatandaşların mağdur olmaması için aralıksız olarak hizmetlerine devam ediyor. Ancak, aşı hakkı elde eden vatandaşların yoğun bir şekilde ALO 182'yi araması nedeniyle sistemde aşır bir yoğunluk hakim bu nedenle de hat devamlı meşgul çalabiliyor.