Sıkça Sorulan Sorular

Operatör değişikliği nasıl yapılır

Numaranızı taşımak istediğiniz operatörün bayisine gidin. Kimlik, ehliyet veya pasaport gibi resmi evraklar beraberinden götürülmelidir. Numara taşınırken geçmiş fatura dokümanı istenebilir. Dilediğiniz pakete seçerek numara taşıma işleminiz tamamlanır.25 Jan 2022

Operatör değişikliği ne zaman yapılır?

Kullandıkları numarayı farklı bir operatöre taşıyan vatandaşlar yasal olarak en fazla 4 gün içerisinde istedikleri operatöre geçiş yapabiliyor. Burada tek dikkat edilmesi gereken mevcut operatöre verilmiş bir taahhüt olup olmadığıdır.

Operatör değişikliği nasıl yapılır Vodafone?

Numara taşıma işlemini yerinizden kalkmadan, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek için, bu bağlantıya tıklayarak tarifenizi kolayca belirleyin, "Hattımı Vodafone'a Taşı" seçeneğine tıklayın, telefon numaranızı seçin ve bilgilerinizi doldurun. Ardından başvurunuzu doğrulamak ve randevu almak için sizi arayacağız.

Online hat taşıma nasıl yapılır?

Online numara taşıma işlemini gerçekleştirmek için yapılması gerekenler:

  1. Geçmek istediğiniz operatörün internet sitesinden size uygun tarifeyi belirleyin.
  2. Numara taşıma sayfasındaki başvuru formunu doldurun.
  3. Verdiğiniz bilgilerin kontrolü tamamlandıktan sonra yeni operatörün hattı size gönderilir.

8 Mar 2019

Online hat taşıma kaç gün sürer?

Numara taşıma işlemi kaç gün sürer? Numara taşıma işlemi yasal olarak en fazla 4 gün içerisinde tamamlanabilmektedir. Bu süre içerisinde iletişiminiz kesintisiz olarak devam eder.

Sözleşme bitimine kaç gün kala numara taşınır?

Normal şartlarda numara taşıma işleminde taahhüt bitiminde son bir ay içinde numara taşıma yapabilirsiniz ki zaten günü gününe numara taşımak pek mümkün değildir.

Numara taşımak için ne kadar süre geçmeli?

Numara taşıdıktan sonra tekrar taşıma süresi Yani bir diğer deyişle numara taşımada 90 gün bekleme süresi artık yok.Sadece yeni hatlarda numara taşıma için 3 ay beklemeniz gerekir.

Vodafone numara taşıma iptali nasıl yapılır?

Hat iptal talebinizle ilgili detaylı bilgi almak için 542 nolu Vodafone Müşteri Hizmetlerini arayabilir veya Vodafone Cep Merkezleri'ne ziyaret edebilirsiniz. Hat iptal başvuruları yazılı olarak da gerçekleştirilebilmektedir.