Sıkça Sorulan Sorular

Vodafone tarife iptal etme nasıl yapılır

Satın aldığım paketi nasıl iptal ederim? Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması'ndan, Online Self Servis'ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi'ni ya da *7000#'i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri'nden iptal edebilirsiniz.

Vodafone de tarife değişikliği nasıl yapılır?

Yanımda İnternet: Tarife değişikliğinizi Yanımda İnternet "Geçebileceğim Tarifeler" sayfası üzerinden de hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca 7000 Sesli Yanıt Self Servis'i arayarak ya da telefonunuzun mesaj bölümüne geçmek istediğiniz tarifenin kodunu yazarak 7048'e SMS gönderebilirsiniz.

Faturalı nasıl iptal edilir?

Hat kapatma işlemi için yazılı başvuruya ihtiyaç vardır. Hat sahibinin bayiye giderek hattını kapatmak için yazılı başvuruda bulunması gerekmektedir. Hattını iptal ettirmek isteyen kişiler ayrıca yazılı dilekçesini e-devlet veya faks yoluyla GSM operatörlerine ileterek başvuruda bulunabilir.

Vodafone tarife değişikliği ne zaman yapılır?

Anlık tarife değişikliklerinde işlem yaptığınız gün tarifeniz değişir ve bilgilendirme SMS'inden sonra haklarınız yüklenir. İleri tarihli olarak yapmış olduğunuz tarife değişikliğinde ise fatura kesim tarihinizden sonra tarifeniz değişir ve bilgilendirme SMS'inden sonra haklarınız yüklenir.

Vodafone tarife değiştirince ne olur?

Ayrıca, geçiş yaptığınız tarifenin de gün bazında ücretlendirmesi faturanıza yansıtılır. * Değiştirdiğiniz tarifenin hakları yeni geçeceğiniz tarifenin devamı niteliğinde olmayacak, otomatik olarak silinecektir. * Geçmek istediğiniz tarifenin size sunmuş olduğu ek paket seçenekleri her tarife için farklılık gösterir.

Türk Telekom faturalı hat nasıl iptal edilir?

Hat iptali ile ilgili 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinden detaylı bilgi alabilirsiniz. Türk Telekom Müşteri Hizmetleri ve Online İşlem Merkezi'nden hat iptali ile ilgili sadece ön başvuruda bulunabilirsiniz.

Türk Telekom fatura nasıl iptal edilir?

Faturalandırma tarihinden 3 gün önce, Güncel Fatura İzle Servisi üyelerine, servisinin otomatik olarak yenileneceğine dair bilgilendirme SMSi gönderilecektir. Servis aboneliğini iptal etmek için IPTAL GUNCEL yazıp 5555'e kısa mesaj gönderebilir ya da 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.

Tarife değişikliği ne zaman yapılmalı?

Tarifenizi dilerseniz her ay değiştirebilirsiniz. Sözleşme, sadece kampanyalarda söz konusu olur. Ayın son günü yap en sağlıklısı o. Tekrar tarife değişikliği yapabilmen için 1 ay geçmesi gerekli.1 ay sonra tekrar istediğin tarifeye geçebilirsin.